Sabtu, 20 Jun 2009

Awas, racun fitnah untuk PAS dah masuk tahap membahayakan

Oleh: PolisPencen

"Sebelum ini saya mencerikan bagaimana secara ringkas salur galur terjadi peperangan siffin yang membuka fitmah kepada Islam dan pintu fitnah terbuka selepas pembunuhan Sayidina Omar.

Saya memperingkatkan kepada semua pembaca sabar dan mengambil jalan bertenang dalam menghalusi perkara ini dan berwaspada dengan penulis yang menjadi barah kepada PAS.


Soal khilaf adalah perkawa furuk tetapi berbalah dengan mencerca adalah haram. Apatah lagi tidak segan dan silu membuat pelbagai tuduhan tanpa bukti dan asas.

Perkara ini memnjadi buruk lagi bila kita tidak mengenalpasti penulis-penulis blogger yang kian tumbuh bagai cendewan untuk mengulas isu ini.

Paling terusk mereka menjadi api-api yang akan emmbakar PAS pada keseluruhan. Tak kita anda penyokong TGHA atau TGNA anda adalah mangsa kebodohan sarag dan propaganda musuh.

Musuh akan menjadi pengikut kuat TGHA dan akan menghina TGNA. Manakala ada musuh yang menjadi taasud kepada THGN akan menghina TGHA.

Ini satu contoh-contoh gambar menghina TGNA & TGHA. Tunggulah selepas ini, makin bertambahlah gambar-gambar seperti ini yang akan membuatkan anda menjadi gila dan beremosi.



dan ini



Saya tak terniat untuk mendedahkan laman-laman pengeluar gambar ini dan ada beberapa lagi dalam simpanan saya. Saya berharap anda semua berfikir. Gambar ini boleh jadi datang daripada musuh PAS, UMNO. Atau rakan Pakatan sendiri yang dengki atau juga daripada pengikut setia yang menajdi barah kerana kerosakkan akhlak.

Anda boleh menetukkan sendiri.

Jika bodoh dengan musuh, munafik dan orang Islam yang dengkin, saya percaya selepas ini, ahli-ahli PAS akan mengasah parang untuk memengal leher rakan seperjuangannya.. Nanti dalam usrah akan berlakulah kapak mengkapak kerana emosi dan fikiran ahli-ahli dan pemimpin PAS telah berada di buntut masing-masing.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...